Menorca aterra a la World Travel Market per recuperar el turisme britànic
La intenció és presentar l'illa com una destinació sostenible, de natura i tranquil·litat, amb potencial cultural, turístic i gastronòmic
MAÓLa Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) mantindrà una reunió aquest divendres amb periodistes de diversos mitjans de comunicació a la galeria d'art Hauser & Wirth de Londres, amb motiu de la celebració de la World Travel Market. Es tracta de la primera acció prevista a l'agenda de l'expedició menorquina en el certamen londinenc, que es desenvoluparà de l'1 al 3 de novembre.
La delegació insular arriba a la fira professional amb una important agenda de reunions i amb l'objectiu de recuperar les xifres del mercat britànic anteriors a la crisi sanitària causada pel covid-19. Cal recordar que l'any 2019 varen arribar a l'illa un total de 500.000 turistes, el 31,6% del total dels visitants que es varen decantar per Menorca durant la temporada turística.
La presidenta de la FFTM, Susana Mora, ha destacat la importància d'estar present a Londres: "Menorca ja ha demostrat que està preparada per rebre turistes gràcies a l'esforç conjunt entre el sector privat i l'Administració", i ha afegit: "Sabem del desig dels britànics per reservar les seves vacances a l'illa, però el pic de contagis al Regne Unit posa de manifest que encara estam immersos en una pandèmia".
La intenció de la FFTM és presentar Menorca com una destinació sostenible, de natura i tranquil·litat, amb potencial cultural, turístic i gastronòmic. A més, Susana Mora participarà dimarts a l'acte promocional organitzat per l'Agència d'Estratègia Turística de les Balears (AETIB). A la seva intervenció, Mora destacarà el mandat de l'illa com a seu de la Regió Gastronòmica Europea 2022, i la resolució de la candidatura de Menorca Talaiòtica a patrimoni mundial de la Unesco.