Menorca inicia una campanya per donar a conèixer els 'Petits plaers' com a destinació
Les publicacions adopten un to més didàctic divulgant recomanacions
MAÓLa Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha iniciat una campanya promocional per xarxes socials, amb l'objectiu de donar a conèixer l'oferta de punts d'interès turístic que ofereix l'illa sota el títol 'Petits plaers'. La campanya s'estendrà fins al mes d'octubre i té la intenció d'ajudar els visitants a diversificar activitats, evitant grans concentracions de gent en els llocs amb més pressió humana de Menorca, com platges o entorns naturals.
A més de promocionar turísticament l'illa, les publicacions a xarxes socials adopten en aquesta campanya un to més didàctic, divulgant recomanacions sobre l'accés a les platges més demandades, les opcions per arribar-hi en transport públic, llocs alternatius per gaudir d'una posta de sol, així com propostes culturals, de turisme actiu o de contacte amb la natura.
La campanya compta amb la col·laboració de ciutadans de Menorca i de persones que mantenen una estreta relació amb l'illa. Mitjançant un breu qüestionari, els participants expliquen els seus indrets preferits per xalar amb la família, en parella o amb amics, el seu producte gastronòmic o platja favorita. El perfil dels enquestats és divers i estan vinculats a la gastronomia, el sector empresarial, la cultura, el món de l'espectacle i els esports.