Menorca vol captar els turistes nord-americans que arriben a Mallorca
Uns 4.000 visitants d'aquest país varen visitar l'illa l'any abans de la pandèmia
MAÓAmb l'objectiu de captar turistes procedents dels Estats Units, aprofitant la ruta directa entre Mallorca i Nova York, la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha duit a terme una acció promocional amb set periodistes especialitzats en viatges d'aquest país. Els professionals difonen els seus articles o reportatges en mitjans com Forbes, la CNN o National Geographic, entre d'altres.
Durant els últims dies han gaudit de diferents experiències relacionades amb la sostenibilitat, com una excursió per un tram del Camí de Cavalls i per l'Albufera del Grau. També han visitat la Naveta dels Tudons com a element més representatiu de la candidatura Menorca Talaiòtica, Ciutadella, Fornells i el Toro, així com l'illa del Llatzeret del port de Maó.
A més, han participat en un taller per elaborar maonesa i han xalat d'una sortida en barca per la costa nord de l'illa. Segons la FFTM, abans de la pandèmia eren 4.000 els ciutadans nord-americans que viatjaven cada any a Menorca. Es tracta d'un perfil de viatger d'alt poder adquisitiu, interessat en els productes gastronòmics, l'art i la cultura. Aquesta acció se suma a la visita de tres periodistes especialitzats del Regne Unit aprofitant el vol inaugural entre l'aeroport de Gatwick i l'illa.