Societat05/03/2022

El mercat escandinau s'interessa pel turisme sostenible de Mallorca

Els interlocutors de Noruega i Dinamarca confirmen perspectives positives per a enguany pel que fa a reserves

ARA Balears
i ARA Balears

La directora de Promoció Turística del Consell de Mallorca, Lucía Escribano, ha encapçalat l’acció promocional al mercat nòrdic que s'ha dut a terme a Copenhaguen i Oslo. L’agenda de trobades i reunions amb agents clau del sector turístic nòrdic ha tingut com a objectiu informar de manera directa i detallada sobre les accions que s’estan duent a terme per consolidar una Mallorca líder en sostenibilitat i innovació turística. Durant les reunions, els interlocutors nòrdics han confirmat que les perspectives per a enguany són positives pel que fa a reserves.

En concret, la delegació mallorquina ha mostrat les accions que s’estan duent a terme a l’illa a favor d’un desenvolupament sostenible. Així, s’han presentat els avenços de l’Observatori de Turisme Sostenible de Mallorca, i d’algunes accions, tant públiques com privades, en l’àmbit de la sostenibilitat, com els programes de circularitat en els hotels, la creació de noves plantes de compostatge i la posada en marxa d’una planta d’hidrogen verd de Lloseta.

Cargando
No hay anuncios

A més, s’han exposat les idees pel que fa al transport públic per carretera i ferroviari, per aconseguir que la mobilitat per l’illa sigui més àgil, més completa i també més sostenible.

Segons el Consell, la convocatòria de Mallorca ha despertat molt d’interès entre els convidats i ha tingut una acollida excel·lent, tant a les presentacions de premsa (amb 18 periodistes a Copenhaguen i 24 a Oslo) com per part de les directives de les empreses amb les quals s’han mantingut reunions presencials: Spies, Ving, Escapeaway, Solfaktor, Bravo Tours i Ticket.