El mercat francès s'interessa per viatjar de vacances a Menorca
A partir de la darrera setmana de març estarà connectada amb París, Marsella, Tolosa, Bordeus, Nantes, Lió i Niça
MAÓEl mercat francès s'ha interessat per l'oferta de turisme natural, gastronòmic i d'experiències de Menorca, segons ha anunciat aquest dilluns la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM). Han arribat a aquesta conclusió després de participar amb Turespaña en el Saló Mundial del Turisme aquest cap de setmana a París.
El perfil de visitant que s'ha interessat per l'oferta menorquina són parelles de mitjana edat i amb un poder adquisitiu mitjà-alt, interessats a viatjar a l'illa els mesos de maig, setembre i octubre. D'altra banda, han tingut bona acceptació productes turístics com el mandat de Regió Europea de la Gastronomia, el Camí de Cavalls, les experiències Made in Menorca i les visites a formatgeries o fàbriques de calçat.
A més, un dels aspectes més ben valorats són les connexions directes amb l'illa. A partir de la darrera setmana de març, Menorca estarà connectada amb París, Marsella, Tolosa, Bordeus, Nantes, Lió i Niça. Segons la consultora Mabrian, les companyies tenen actualment programats 191.300 seients entre França i Menorca, cosa que representa un 189% més que el 2019.
La presència al Saló Mundial del Turisme és la primera de les diferents accions promocionals dirigides al mercat francès. El maig es farà un showcooking i una masterclass de cuina de Menorca que reunirà una trentena de periodistes especialitzats.