Consum

El Mercat Sineu remodela la seva imatge amb la sostenibilitat i la promoció del producte local com a objectius

Durant la campanya es repartiran bosses de tela, s'instal·laran papereres amb separació de residus i es crearà una web específica

El batle de Sineu, Bartomeu Mulet, la regidora d'Hisenda, Comerç i Mercat, Xisca Ramis, i el conseller insular de Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, visiten el mercat de Sineu.
ARA Balears
02/11/2022
2 min

PalmaEl Mercat de Sineu reformula la seva imatge amb un nou logotip i diversos materials promocionals, amb la intenció de donar una major visibilitat al producte local i artesà, a més d'apostar per la sostenibilitat en el sector del consum.

Aquest dimecres ha tingut lloc la presentació del nou perfil al Claustre de l'Ajuntament de la localitat on hi han assistit el batle, Bartomeu Mulet, la regidora d'Hisenda, Comerç i Mercat, Xisca Ramis, així com el conseller insular de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

En primer lloc, s'ha presentat el conjunt del projecte i quins han estat els eixos i actuacions que l'han guiat al llarg de les diferents fases del seu desenvolupament. S'ha volgut destacar, sobretot, la creació d'una marca pròpia i específica així com la unificació de totes les paradetes del mercat gràcies a l'elaboració d'uns faldons i uns cartells identificatius per a cada una d'elles. El projecte presentat posa el seu interès també en la promoció del producte local i artesà que es pot trobar a les diferents paradetes del mercat.

Igualment, un dels grans pilars que estructuren el nou mercat és la sostenibilitat. En aquest mateix sentit, l'Ajuntament ha dut a terme la compra de papereres bicompartimentades per instal·lar al llarg del nucli urbà per afavorir la separació dels residus. De la mateixa manera, s'han elaborat bosses de tela i cantimplores per repartir i així reduir l'ús de plàstics d'un sol ús.

Finalment, en l'apartat de la difusió del mercat i en l'ús de les noves tecnologies, s'ha elaborat un vídeo promocional amb la nova imatge i una pàgina web específica. En aquest sentit, s'han elaborat nous fulletons explicatius del mercat, en quatre idiomes, per fer-los accessibles a un major nombre de persones.

Per acabar la presentació, s'ha visitat el mercat per veure les actuacions que s'han realitzat al llarg del projecte i recollir les opinions dels veïns i veïnes i també dels comerciants i visitants. Aquest projecte s'ha pogut dur a terme gràcies a una subvenció atorgada pel Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.

stats