Estats Units

Més problemes per a Meghan Markle: la misteriosa marca que no pot registrar

La duquessa de Sussex ha anunciat un nou nom per a l'empresa vinculada a la sèrie de Netflix que protagonitzarà

Meghan Markle en un acte oficial
18/02/2025
3 min
Regala aquest article

BarcelonaDesprés del terratrèmol mediàtic que en els últims anys han protagonitzat els ducs de Sussex, amb l'esbombament dels secrets del Palau de Buckingham, aquest 2025 la parella s'ha proposat girar full i començar a treure rèdit d'una altra font: la vida domèstica de Meghan Markle. Així ho va voler anunciar als quatre vents l'actriu i parella d'Enric, amb la reactivació del seu compte d'Instagram, l'anunci de l'estrena d'una nova sèrie a Netflix i també la promesa de llançament d'una nova empresa. Ara bé, el seu pla empresarial topa amb alguns contratemps. L'últim ha estat el canvi de nom de la seva futura marca, rebatejada com a As Ever [Com Sempre].

Però justament l'estabilitat que promet el nom del nou projecte no es tradueix en els assumptes empresarials que l'envolten. Fins aquest matí, per als més d'1,8 milions de seguidors que té a Instagram, la futura empresa de la duquessa encara es deia American Riviera Orchard. "Alguns han sentit els rumors del que he estat creant. D'aquí dues setmanes es llança la meva sèrie a Netflix, però hi ha una altra cosa en la qual he estat treballant. Estic encantada de presentar-vos As Ever, una marca en la qual m'he deixat l'ànima", ha escrit en el peu de la publicació del vídeo en què anuncia el rebranding.

Un canvi de nom gens fortuït

Malgrat l'aparença d'un canvi de rumb sobtat, fa mesos que Markle té problemes amb la nomenclatura del negoci. De fet, en la segona fotografia del nou compte d'Instagram publicada el 2 de gener ja escrivia en el peu de la fotografia el missatge "As Ever", i així ho ha continuat fent publicació rere publicació. Sobre aquest Easter egg –tal com s'anomena a les petites pistes que deixen anar els famosos a la seva comunitat de fans–, també ha donat explicacions: "L'any passat vaig pensar «American Rivierasona genial. És el meu barri i un sobrenom de Santa Bàrbara», però em limitava a productes que es fabricaven i cultivaven en aquesta zona".

Ara bé, aquest no és l'únic argument que ha forçat el canvi de nom. Tal com Daily Mail ha pogut saber, el setembre passat l'Oficina de Patents i Marques dels Estats Units va denegar la sol·licitud del registre d'American Riviera Orchard com a nova empresa. Aquesta negativa es deu al fet que des del 1934 hi ha patentada una empresa de guanys milionaris anomenada Royal Rivera, motiu pel qual l'Oficina de Patents i Marques creu que podria provocar "confusions". Però la notícia administrativa va arribar quan el compte d'Instagram American Riviera Orchard ja feia mig any que estava creat. Aquest mateix compte, amb nou publicacions que anuncien el logo i el nom de l'empresa, avui dia té 596.000 usuaris.

Què vendrà l'empresa de Meghan Markle?

Malgrat que es desconeixen molts dels detalls de l'empresa rebatejada, la publicació d'aquest dimarts dona algunes pistes del que la jove del rei d'Anglaterra promet llançar d'aquí unes setmanes. "Si m'has seguit des dels meus inicis a The Tig, sabràs que això no pot ser un encert més gran per a mi. Aquest nou capítol és una extensió del que sempre ha estat el meu llenguatge d'amor, unint tot el que m'agrada: el menjar, la jardineria, l'entreteniment, la vida reflexiva i trobar l'alegria en el dia a dia", escriu fent referència al blog sobre les seves inquietuds que va tancar quan va començar la seva relació amb Enric.

"Per descomptat hi haurà conserves de fruites. Crec que a hores d'ara ja tenim clar que les melmelades m'encanten, però hi haurà moltíssims altres productes que també m'agraden molt", apunta Markle, que fa evident que la sèrie sobre receptes estarà estretament vinculada al llançament del nou negoci. Tant és així que en el mateix vídeo també ha explicat que Netflix no només serà la plataforma on es podrà veure la seva nova sèrie, sinó que també serà un soci essencial d'As Ever.

stats