Neix 'Chunky Magazine', una iniciativa digital per visibilitzar els talents emergents de l'illa
L'objectiu és poder convertir-se en una plataforma que faci de nexe entre els artistes
PalmaEstètica retro aposta per la cultura i els talents locals. Sota aquesta premissa neix Chunky Magazine, el projecte personal de Marc Bergas (Palma, 1999), que pretén agrupar i servir com a altaveu per als artistes i talents emergents de l'illa. Així, l'objectiu és convertir-se en una plataforma a les xarxes on es puguin exposar, en format audiovisual i amb una estètica pròpia, diverses iniciatives, tant les dels artistes que hi participin com les gravacions del mateix autor.
"Un dia vaig comprar una handycam esperant fer vídeos de skate a l'antiga. Anys després em trob gravant tota classe de gèneres i amb una gran bateria de possibilitats a Mallorca", anuncia Bergas en la seva carta de presentació, en la qual deixa palès quin serà l'estil que caracteritzarà el projecte (el document imita el que es veuria en una càmera de vídeo retro). Bergas ho descriu com "un projecte que farà de nexe" per a tots els "petits i escampats genis" de l'illa i com una plataforma que els pugui apropar a la cultura local. La iniciativa aposta, doncs, per la música i l'art visual o urbà, entre altres modalitats.
Darrere la idea també s'hi troba el dissenyador Suto (@33suto), autor del primer disseny del magazín i de la mascota que l'acompanyarà: 110 (una combinació entre una càmera de vídeo com la utilitzada generalment en les gravacions del magazín i un humà). Les persones interessades a participar-hi es poden adreçar a Chunky amb les seves propostes al correu electrònic 'thechunkiestmag@gmail.com' i a través del compte d'Instagram @chunky_mag.