Palma posa Nova York en el punt de mira
Durant tres dies, la delegació de Ciutat encapçalada per la regidora de Turisme, Elena Navarro, mantindrà reunions amb distints operadors turístics i mitjans de comunicació
PalmaPalma es presenta per primera vegada a la ciutat de Nova York com una destinació de tot l'any, segons ha informat el Consistori en una nota de premsa. Tal com va avançar la regidora de Turisme, Consum i Treball, Elena Navarro, la Fundació Turisme Palma 365 ha organitzat un esdeveniment a la ciutat americana amb l'objectiu de donar a conèixer la destinació. Aquesta iniciativa s'emmarca en l'estratègia de comunicació que du a terme la Fundació al mercat americà, concretament a la costa est.
Durant tres dies, la regidora Elena Navarro, juntament amb el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar, i diferents patrons de la Fundació, com HM, Iberostar, Pabisa i Melià, mantindran reunions amb distints operadors turístics i mitjans de comunicació del mercat americà. Com ha explicat Navarro, es tracta d'"una iniciativa sense precedents que permetrà posar Palma en el mapa del turista americà".
Durant un mes es duran a terme diferents accions de comunicació en aquest sentit. Concretament, d'una banda, es farà una campanya de coneixement a les xarxes socials en la qual es llançaran missatges acompanyats amb imatges de la ciutat per donar a conèixer els diferents productes que ofereix Palma i la Platja de Palma, tals com cultura, oci i gastronomia. Així mateix, s'instal·laran quatre panells retroil·luminats en llocs representatius de la ciutat de Nova York.
Segons ha detallat l'Ajuntament, aquesta estratègia de comunicació inclou un esdeveniment de presentació de la destinació, a més d'un workshop al qual assistiran 70 destacats operadors turístics, així com mitjans de comunicació del mercat americà. A l'acte, que tindrà lloc en un cèntric rooftop de la ciutat de Nova York, hi acudirà el batle de Palma, José Hila.