Popularitat
Societat06/01/2023

La popularitat de Bad Bunny cau a Spotify des que li va tirar el mòbil al mar a una fan

Les xarxes socials han tret foc contra l'actitud agressiva de l'artista, que a sobre va justificar la seva acció en un missatge que ja ha esborrat

BarcelonaLa polèmica pel comportament del cantant porto-riqueny Bad Bunny, que aquesta setmana va tirar el mòbil d'una fan al mar, no cessa a les xarxes socials i ha provocat una baixada en la popularitat a Spotify d'algunes de les seves cançons. Tot i que l'artista va eliminar aquest dijous el missatge que va publicar a Twitter justificant el seu comportament, diversos internautes l'han difós de nou i han expressat el descontentament amb la seva actitud. El controvertit missatge deia: "Els que vinguin a fotre'm el telèfon a la cara, ho consideraré com el que és, una falta de respecte, i així mateix els tractaré jo".

Segons un vídeo compartit a les xarxes socials, durant una passejada per La Romana, a l'est de la República Dominicana, una fan va intentar fer-se una selfie amb el cantant de reggaeton, que li va arrabassar el telèfon i el va tirar a l'aigua. Durant el 2022 el porto-riqueny es va consagrar com l'artista més escoltat del món, però d'acord amb el top 50 global de la plataforma Spotify, alguns dels seus temes es posicionen ara força per sota de com van tancar l'any, una caiguda molt brusca i poc usual.

Cargando
No hay anuncios
Alguns mitjans van capturar el tuit de Bad Bunny justificant la seva actitud

Abans de l'escàndol, la cançó Titi me preguntó, del seu àlbum Un verano sin ti, se situava al lloc número 13, mentre que actualment es troba al lloc 28. També han baixat en popularitat els seus èxits Me porto bonito, juntament amb Chencho Corleone, i Ojitos lindos, amb Bomba Estèreo, que han caigut als llocs 22 i 39 de la llista, respectivament. L'actitud del cantant ha estat fortament criticada també a la República Dominicana, on alguns fins i tot van aconsellar la jove fan que iniciés accions contra el músic per agressió.

Cargando
No hay anuncios

Bad Bunny va ser el 2022 l'artista més escoltat a nivell global a Spotify per tercer any consecutiu i el que més quantitat de diners va recaptar per concerts en un any, amb 373 milions de dòlars, segons Billboard Boxscore. El porto-riqueny va anunciar el mes passat en una entrevista a la revista Billboard que es prendrà un descans i no actuarà en escenaris el 2023 per donar prioritat a la seva salut física i mental, disfrutar del que ha aconseguit i treballar en la música sense pressions.