El telèfon de l'esperança activa una línia per ajudar a lluitar contra l'aïllament i la soledat durant el confinament
També es mantenen actives durant les 24 hores del dia les 29 línies provincials
![Una voluntària del Telèfon de l'Esperança atén una telefonada](https://static1.ara.cat/clip/f1b8d9d4-7ed9-4365-884e-e88f1983b634_16-9-aspect-ratio_default_0.jpg)
PalmaEl telèfon de l'esperança ha posat el seu gra d'arena en la lluita contra el coronavirus. La fundació ha activat una nova línia telefònica d'assessorament i intervenció professional (dut a terme per psicòlegs sanitaris, psiquiatres i metges) per abordar les situacions de sofriment psíquic relacionades amb la situació de confinament, després de la declaració de l'estat d'alarma.
A més, segons ha informat la fundació, a través d'un comunicat, durant el temps en què es mantingui decretat l'estat d'alarma reforçaran també la presència a les xarxes socials mitjançant una campanya específicament dirigida a traslladar idees i conceptes relacionats amb l'escolta, "tan necessària en aquests moments de confinament en els quals la majoria hem de compartir durant moltes hores un espai físic limitat. Escoltar, escoltar-me, escoltar-nos és l'eina per compartir vida, no hi ha cap altre camí, és el pressupost per a qualsevol acció humana", ha explicat la fundació.
A més, es mantindran actives les 29 línies de telèfons provincials, les 24 hores del dia, a través de les quals es poden compartir les dificultats emocionals. Segons ha apuntat la fundació, en aquests moments, es presten al voltant de 1.700 hores d'escolta a la setmana.