Societat08/10/2014

Quina cara fan els famosos al llit, segons després de despertar-se?

Triomfa a les xarxes la #Wakeupcall, la nova moda que substitueix l'Ice Buckett Challenge

Ara
i Ara

BarcelonaSuperada la moda de l'Ice Buckett Challenge, ja hi ha nou fenomen a les xarxes. Es diu #Wakeupcall, i ha vist com desenes de personatges populars, la majoria actors i actrius, s'han prestat a penjar a Twitter i Facebook fotografies que, en teoria, els mostra segons després d'obrir els ulls. La campanya, ideada al Regne Unit per donar suport a Unicef, s'ha convertit en una moda viral a la qual ja han contribuït, entre d'altres, Naomi Campbell, Hugh Grant i Stephen Fry.

L'origen de la #Wakeupcall és la campanya #nomakeupselfie, impulsada aquest estiu i que mostrava selfies de famoses sense maquillar. La nova campanya fa un pas més enllà, i ensenya quina cara fan els famosos a primera hora del matí. Aquesta, si més no, és la idea, tot i que la realitat és més complexa: les fotografies són molt estudiades, com correspon a persones, la majoria actors i actrius o models, que viuen de la seva imatge.

Cargando
No hay anuncios

El cas és que la campanya està tenint un enorme ressò. No és estrany, si tenim en compte que alguns dels participants tenen milions de seguidors en els seus comptes de Twitter. La iniciativa anima els famosos a penjar les seves imatges i a fer un donatiu de cinc lliures a internet, seguint el camí de l'Ice Buckett. A més, i en la mateixa línia de la famosa moda viral de l'estiu, cada participant ha de nominar tres persones més a les quals anima a penjar una fotografia.