Les xarxes socials monopolitzen la campanya de les eleccions al rectorat de la UIB
Els dos candidats han presentat els seus equips a través d'una piulada a Twitter
Un nou format de campanya protagonitza les eleccions al rectorat de la UIB més digitalitzades de la història. Les xarxes socials s'han convertit en l'altaveu polític i electoral dels fins ara dos candidats al lloc. Carmen Orte i Jaume Carot han fet servir els seus perfils personals de Twitter per presentar el seu equip i encetar així la candidatura i la campanya.
Els dos candidats han fet fils a Twitter on, a més de presentar l'equip que l'acompanya, han deixat entreveure algunes de les claus de la proposta que oferiran als estudiants i a tot el personal de la Universitat de les Illes Balears. Tant Orte com Carot coincideixen amb propostes basades en la igualtat, la integració, la creativitat i l'aposta per una educació dinàmica i actual.
L'equip de Carmen Orte estarà format per un grup de persones "amb talent, experiència i amb fortes conviccions i compromís social", segons ha destacat la candidata. L'equip de Camen Orte estarà format per Francisco José Perales, Susana Simal, Pere Antoni Borràs, Maria Isabel Montserrat, Malen Massot, Carlos Guerrero, Mar Leza, Antoni Cladera, Javier Capó i Caterina Calafat.
Per part seva, Jaume Carot ha definit el seu equip com a "divers, experimentat i compromès amb una visió comuna". En la candidatura Carot està acompanyat de Yolanda González, Víctor Homar, Loren Carrasco, Antoni Bordoy, Carmen Touza, Murici Mus, M. Magdalena Brotons, Marcos Nadal, Irene Nadal i Carles Mulet.
Les eleccions estan convocades per al 20 de maig i es duran a terme telemàticament per tal d'evitar aglomeracions i respectar les mesures sanitàries actuals.