Totterreny elèctric

Jeep Wrangler Magneto, el totterreny de sempre en format elèctric

Jeep presenta el prototip de la versió elèctrica del seu icònic 4x4 Wrangler, un model que arribarà al mercat en un futur no gaire llunyà

Jeep Magneto
1 min

Jeep ha presentat les primeres imatges oficials del Wrangler Magneto, la versió elèctrica del tradicional 4x4 de Jeep. En paraules del seu president al mercat nord-americà, Jim Morrison, aquest “serà un prototip de zero emissions capaç de portar el 4x4 a un nou nivell”.

Aquest prototip aprofita la base d’un Wrangler Rubicon de dues portes, en què han extret la mecànica de combustió i han col·locat un motor elèctric i unes bateries de liti per obtenir una potència total conjunta de 285 CV i 370 Nm de parell associat a un canvi manual de sis relacions.

La marca, però, ha declinat informar sobre la mecànica final que farà servir aquest futur model elèctric, ja que és possible que el model de producció disposi de dos o quatre motors elèctrics, és a dir, un sobre cada eix o un sobre cada roda.

Jeep Wrangler Magneto

Jeep tampoc s’ha pronunciat sobre el paquet de bateries que farà servir la versió definitiva d’aquest totterreny ni ha ofert xifres de la seva autonomia. A nivell d’orientació val la pena destacar que aquest prototip fa servir unes bateries de 70 kWh, teòricament suficients per obtenir uns 350 quilòmetres d’autonomia.

Ara fa uns mesos que Jeep va anunciar la versió híbrida endollable del Wrangler, anomenada 4xe, però, a diferència del prototip Wrangler Magneto, la versió híbrida endollable manté motor de combustió.

stats