Cotxe elèctric
Suplements10/05/2021

Renault mostra les primeres imatges del Megane E-Tech, la versió elèctrica del compacte gal

El primer Megane totalment elèctric serà presentat aquest any i arribarà al mercat al llarg del 2022, a un preu encara per confirmar

El Renault Megane E-Tech Electric és la versió elèctrica de zero emissions del popular compacte francès, que arribarà al mercat l’any vinent per convertir-se en un dels cotxes elèctrics més assequibles i amb millor relació qualitat-preu del mercat, tot i que la marca del rombe encara no n'ha confirmat el preu de venda definitiu, tot i que no serà superior als 30.000 euros en les versions d’accés a la gamma.

Els francesos han mostrat la primera imatge del nou Megane elèctric, un model que segons apunten des de la companyia, serà diferent al Megane tal com el coneixem ara i que estrenarà una nova imatge més fornida i musculada, seguint l’estil crossover o totcamí, amb nervadures més accentuades, passos de roda marcats amb proteccions de plàstic i una major distància lliure, entre altres novetats.

Cargando
No hay anuncios

Pel poc que sabem del Megane E-Tech Electric, podem deduir que les prestacions i l'autonomia seran similars a les del nou Nissan Ariya, el SUV elèctric de Nissan que estrena la nova plataforma de vehicles elèctrics CMF-EV de l’aliança francojaponesa que faran servir els nous models elèctrics de Nissan, Renault i Mitsubishi. El primer prototip del model, anomenat Megane eVision, presentava una potència de 218 CV i 450 quilòmetres d’autonomia gràcies a una bateria de 60 kWh, així que el model de producció definitiu es mourà en unes xifres similars, tot i que possiblement lleugerament inferiors a les del prototip presentat ara fa dos anys.

Cargando
No hay anuncios

Per acabar, cal recordar que Renault també ha publicat dues fotos dels interiors del nou Megane elèctric, que deixen veure un nou quadre d’instruments totalment digital i la presència d’una gran pantalla central que farà les funcions de control de les aplicacions i funcionalitats del vehicle, ja que el model destaca per l’absència de botons físics a la consola central, en una mostra més del compromís de la marca vers l’electrificació i digitalització de la gamma.