El Seat Tarraco rep el motor del Golf GTI
El SUV familiar dels de Martorell rebrà el motor gasolina que fa servir el mític Golf GTI i arribarà als 245 CV de potència
Pocs dies després de confirmar el preu del Tarraco e-Hybrid, la versió híbrida endollable del SUV familiar de Seat, els de Martorell han confirmat ara una nova motorització de gasolina que acabarà de completar la seva gamma, que fins ara comptava amb motors dièsel o gasolina de 150, 190 i 200 CV, a banda de la ja citada versió híbrida endollable de 245 CV.
Aquesta nova variant amb motor gasolina, però, és força especial. En primer lloc, es tracta del motor 2.0 TSI EA888 que fa servir el Golf GTI, model amb el qual compartirà mecànica i canvi automàtic DSG de doble embragatge i set relacions.
Aquest nou model, que ofereix una potència de 245 CV (exactament igual que la versió e-Hybrid, tot i que d’una mecànica absolutament diferent), farà servir de sèrie el sistema de tracció integral 4Drive i representarà el topall esportiu de la gamma, i es podrà associar al nivell d’acabament FR i configurar amb cinc o set places.
La versió més esportiva del Tarraco i els seus 245 CV i 370 Nm de parell permetran al totcamí familiar de Seat unes prestacions dignes d’un autèntic GTI, ja que accelerarà de 0 a 100 en només 6,2 segons i assolirà una velocitat punta limitada electrònicament de 228 km/h.
De moment, Seat no ha confirmat el preu d'aquesta versió més esportiva FR, però hauria de moure's al voltant dels 40.000-45.000 euros en les configuracions més bàsiques, i convertiria així en un dels Seat més cars (i ben fabricats) de la història.